Efektyvaus bendravimo pagrindai
Efektyvus bendravimas su svečiais gerą viešnagę gali paversti puikia. Naudokitės Airbnb susirašinėjimo funkcijomis, kad pasidalytumėte svarbia informacija ir priminimais, greitai atsakytumėte į klausimus ir šiltai pasveikintumėte atvykusius svečius.
Pradėkite nuo pagrindinių dalykų
Tai, kaip pateikiate informaciją, padeda nustatyti viešnagės nuotaiką. Pasistenkite:
Būti pasiekiami. Įjunkite pranešimus, kad galėtumėte greitai reaguoti į svečių žinutes. Annette, šeimininkė San Fransiske, teigia, kad net ir atsiradus nedidelėms problemoms, ji prašo svečių nedelsiant su ja susisiekti, kad ji galėtų viskuo pasirūpinti.
Būti atviri. Tiksliai nurodykite, ko svečiai gali tikėtis. „Tai, ką pasakojate svečiams ir ką jie pamato atvykę, turi sutapti“, – sako šeimininkas Daniel iš San Fransisko.
Šiltai priimti. Paklauskite svečių, kaip galėtumėte padėti jiems pasijusti laukiamais ir suteikti daugiau patogumo. „Yra dalykų, kurių šeimininkai negali numatyti“, – sako Sadie, Superšeimininkė iš Santa Fė, Naujosios Meksikos.
Būti rūpestingi. Tai, kaip reaguojate į problemą, gali palikti ilgalaikį įspūdį. „Sudėtingą situaciją galite paversti kitu užsakymu, jei elgiatės tinkamai, esate empatiški ir stengiatės greitai išspręsti iškilusią problemą“, – teigia šeimininkų patariamosios tarybos narė Superšeimininkė Felicity, vykdanti veiklą Naujajame Pietų Velse (Australijoje).
Žinutės svarbiausiomis akimirkomis
Pagalvokite, ką svečiai turėtų žinoti, kad jų viešnagė būtų sklandi ir kiltų mažiau klausimų. Svarbiausios planavimo ir kelionės akimirkos
Užsakymo užklausa arba prašymas. Svečiams susisiekus, turite atsakyti per 24 valandas, tačiau geriausia tai būtų padaryti kuo greičiau. Dauguma šeimininkų tai padaro per valandą.
Užsakymo patvirtinimas. Išsiųskite žinutę, kuria galite padėkoti, kad svečias užsisakė viešnagę pas jus ir tuo pačiu informuoti, kad esate pasiruošę atsakyti į visus klausimus.
Atvykimas. Likus dienai ar dviem iki atvykimo priminkite svečiams, kur programėlėje jie gali rasti jūsų atvykimo nurodymus, ir pateikite svarbias pastabas apie patekimą į būstą.
Viešnagės metu. Netrukus po atvykimo paklauskite svečių, ar jie turi viską, ko reikia, kad viešnagė būtų patogi. Galite rekomenduoti savo mėgstamas vietines parduotuves, restoranus ir įvairią veiklą.
- Išvykimas. Iškart po išvykimo išsiųskite svečiams padėkos žinutę ir paprašykite palikti atsiliepimą. Taip pat ir patys kuo greičiau apie juos palikite atsiliepimą.
Žinučių automatizavimas
Geras greitų atsakymų rodiklis yra vienas iš veiksnių, galinčių pakelti jūsų skelbimą paieškos rezultatuose Airbnb platformoje.
Pasitelkite kortelėje Žinutės esančias funkcijas, kad galėtumėte numatyti ir nedelsdami atsakyti į įprastus klausimus.
Greitieji atsakymai
Sukurkite žinučių šablonus, kad galėtumėte lengvai dalytis informacija, pvz., kur pastatyti automobilį, nurodyti, ar svečiai gali palikti bagažą dar prieš atvykimo laiką.
Šiuos šablonus galite suasmeninti naudodami kintamuosius, kurie automatiškai užpildo svečių, užsakymų ir skelbimo informaciją. ;
Kai nustatote greituosius atsakymus, skirtuke Žinutė esanti funkcija naudoja DI, kad suprastų svečio klausimą ir automatiškai pasiūlytų tinkamiausią jūsų atsakymą.
Suplanuotos žinutės
Sukurkite standartines žinutes ir suplanuokite jų išsiuntimą svečiams svarbiomis akimirkomis.
Šias žinutes taip pat galite suasmeninti naudodami kintamuosius.
Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.