Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Vadovas • Svečias

AirCover svečiams

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Svečiams siūlomas kiekvienas užsakymas su AirCover. Jei Airbnb platformoje iškilo rimta problema, kurios šeimininkas negali išspręsti, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

Jei kas nors nutiktų, šeimininkas yra geriausias jūsų kontaktinis asmuo; tikėtina, kad jis galės tai sutvarkyti. Galite parašyti žinutę šeimininkui tiesiogiai ir pranešti, kas vyksta.

Šeimininko inicijuotas atšaukimas

Jei šeimininkas atšauks iki atvykimo, padėsime jums gauti naują užsakymą. Mūsų komanda gali padėti jums rasti panašų būstą, atsižvelgiant į vietą ir patogumus, atsižvelgiant į užimtumą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.

Sužinokite daugiau apie tai, ko tikėtis, jei šeimininkas atšauks jūsų užsakymą.

Nepavyksta atvykti

Kai užsakymas bus patvirtintas, jūsų kelionės susirašinėjimo istorijoje bus šeimininko el. pašto adresas ir telefono numeris. Jei atvykę negalite patekti į Airbnb ir šeimininkas neatsako arba negali išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.

Pažiūrėkite, ką daryti toliau, jei negalite susisiekti su šeimininku.

Netikslūs skelbimai

Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbiamo, šeimininkas yra puikus informacijos šaltinis problemai išspręsti. Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbimo ir šeimininkas negali išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

Visą parą veikianti saugumo linija

Jei kada nors pasijusite nesaugiai, esame pasiruošę padėti jums gauti pirmenybę prie specialiai apmokytų saugos darbuotojų, kurie padės jums išspręsti saugos problemas arba tiesiogiai sujungs jus su vietinėmis skubios pagalbos tarnybomis bet kuriuo paros metu.

Norite su mumis susisiekti? Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba susirašinėjant.

Kaip veikia AirCover svečiams

AirCover svečiams padeda išspręsti rimtas problemas, susijusias su užsakymu (pvz., šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą prieš atvykimą) arba viešnagės metu (pvz., šildymas neveikia žiemą, būste yra mažiau miegamųjų nei nurodyta, tai yra kito tipo namai – privatus kambarys, o ne visas namas, trūksta pagrindinių reklamuojamų patogumų, pvz., baseino ar virtuvės), tačiau jame nėra daugiau nedidelių nepatogumų, pvz., sulūžusio skrudintuvo.

Jūsų šeimininkas yra geriausias kontaktinis asmuo, su kuriuo galite susisiekti, jei kas nors nutiktų. Galite parašyti žinutę šeimininkui tiesiogiai ir pranešti, kas vyksta.

Jei viešnagės metu iškyla problema:

  1. Jei galite, nufotografuokite arba nufilmuokite problemą.
  2. Susisiekite su šeimininku per 72 valandas nuo problemos atradimo ir aprašykite jo problemą, kad sužinotumėte, ar jis gali ją išspręsti.
  3. Jei šeimininkas negali išspręsti problemos arba iš viso neatsako, susisiekite su mumis iš karto.
  4. Peržiūrėsime ir, jei rasime problemą, kurią AirCover palaiko svečiams, o jūs norite palikti būstą, padėsime jums rasti panašią vietą apsistoti, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

AirCover svečiams nėra draudimo polisas. Ji neapima su kelionėmis susijusių problemų (pvz., jūsų kelionė vėluoja dėl audros, jūsų bagažą sugadina jūsų vežėjas). Daugiau informacijos rasite čia

Jei esate šeimininkas, sužinokite daugiau apie AirCover šeimininkams ir neseniai atliktus patobulinimus.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

  • Instrukcijos

    Gaukite pagalbos arba susisiekite su Airbnb klientų aptarnavimo centru

    Dauguma šeimininkų ir svečių problemas greitai išsprendžia tarpusavyje. Sužinokite, kaip gauti reikiamą pagalbą prieš kelionę, jos metu arba po jos.
  • Instrukcijos • Svečias

    Jei šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą

    Jei jūsų užsakymą atšauks šeimininkas, jums bus grąžinti visi pinigai. Jei atšaukiama per 30 dienų iki atvykimo, padėsime iš naujo užsisakyti panašų būstą, atsižvelgdami į esamą pasiūlą už panašią kainą.
  • Instrukcijos • Svečias

    Jei viešnagės metu kiltų nesklandumų ar problemų

    Jei viešnagės metu įvyktų kas nors netikėto, pirmiausia parašykite žinutę šeimininkui ir aptarkite galimą sprendimą. Greičiausiai šeimininkas galės padėti išspręsti problemą. Jei šeimininkas negali padėti arba norite prašyti grąžinti pinigus, esame pasiruošę jums padėti.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite