Svečiams siūlomas kiekvienas užsakymas su AirCover. Jei Airbnb platformoje iškilo rimta problema, kurios šeimininkas negali išspręsti, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.
Jei kas nors nutiktų, šeimininkas yra geriausias jūsų kontaktinis asmuo; tikėtina, kad jis galės tai sutvarkyti. Galite parašyti žinutę šeimininkui tiesiogiai ir pranešti, kas vyksta.
Jei šeimininkas atšauks iki atvykimo, padėsime jums gauti naują užsakymą. Mūsų komanda gali padėti jums rasti panašų būstą, atsižvelgiant į vietą ir patogumus, atsižvelgiant į užimtumą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.
Sužinokite daugiau apie tai, ko tikėtis, jei šeimininkas atšauks jūsų užsakymą.
Kai užsakymas bus patvirtintas, jūsų kelionės susirašinėjimo istorijoje bus šeimininko el. pašto adresas ir telefono numeris. Jei atvykę negalite patekti į Airbnb ir šeimininkas neatsako arba negali išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.
Pažiūrėkite, ką daryti toliau, jei negalite susisiekti su šeimininku.
Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbiamo, šeimininkas yra puikus informacijos šaltinis problemai išspręsti. Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbimo ir šeimininkas negali išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.
Jei kada nors pasijusite nesaugiai, esame pasiruošę padėti jums gauti pirmenybę prie specialiai apmokytų saugos darbuotojų, kurie padės jums išspręsti saugos problemas arba tiesiogiai sujungs jus su vietinėmis skubios pagalbos tarnybomis bet kuriuo paros metu.
Norite su mumis susisiekti? Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba susirašinėjant.
AirCover svečiams padeda išspręsti rimtas problemas, susijusias su užsakymu (pvz., šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą prieš atvykimą) arba viešnagės metu (pvz., šildymas neveikia žiemą, būste yra mažiau miegamųjų nei nurodyta, tai yra kito tipo namai – privatus kambarys, o ne visas namas, trūksta pagrindinių reklamuojamų patogumų, pvz., baseino ar virtuvės), tačiau jame nėra daugiau nedidelių nepatogumų, pvz., sulūžusio skrudintuvo.
Jūsų šeimininkas yra geriausias kontaktinis asmuo, su kuriuo galite susisiekti, jei kas nors nutiktų. Galite parašyti žinutę šeimininkui tiesiogiai ir pranešti, kas vyksta.
Jei viešnagės metu iškyla problema:
AirCover svečiams nėra draudimo polisas. Ji neapima su kelionėmis susijusių problemų (pvz., jūsų kelionė vėluoja dėl audros, jūsų bagažą sugadina jūsų vežėjas). Daugiau informacijos rasite čia.
Jei esate šeimininkas, sužinokite daugiau apie AirCover šeimininkams ir neseniai atliktus patobulinimus.