Kaip elgtis gavus kerštingą atsiliepimą

Pateikite prašymą pašalinti atsiliepimus, kurie prieštarauja mūsų Atsiliepimų taisyklėms.
Autorius: Airbnb (2022 m. lapkr. 16 d.)
1 min. skaitymo
Atnaujinta 2025 m. vas. 24 d.

Priimdami svečius šeimininkai turėtų jaustis gerai ir nesijaudinti dėl galimų kerštingų atsiliepimų. Galite prašyti pašalinti atsiliepimus, kurie, jūsų manymu, prieštarauja mūsų Atsiliepimų taisyklėms (pavyzdžiui, kerštingi atsiliepimai).

Kaip pateikti prašymą pašalinti kerštingą atsiliepimą

Kerštingi atsiliepimai yra šališki atsiliepimai, kuriuos svečiai gali palikti, kai pranešate apie rimtą taisyklių pažeidimą, pavyzdžiui:

  • jūsų turtui padarytą žalą;
  • ilgesnį užsibuvimo laiką, nei numatyta užsakyme;
  • standartinių namų taisyklių nesilaikymą;
  • neleistino vakarėlio arba renginio jūsų namuose organizavimą.

Tarkime, kad svečias jūsų namuose rūko, o tai prieštarauja jūsų namų taisyklėms. Jūs pranešate svečiui, kad svetainėje radote nuorūkų, ir pateikiate prašymą kompensuoti kruopštesnio valymo išlaidas. Jūsų svečias atsisako mokėti ir palieka piktą atsiliepimą. Galite užginčyti tokį atsiliepimą ir mes jį išnagrinėsime, kad nustatytume, ar jis atitinka pašalinimo kriterijus.

Sužinokite, kaip galite paprašyti pašalinti atsiliepimą

Prašymo pašalinti atsiliepimą pateikimas negarantuoja, kad atsiliepimas bus pašalintas. Jūsų bus paprašyta pagrįsti, kodėl atsiliepimas neatitinka mūsų Atsiliepimų taisyklių. Galėsite pateikti visą su taisyklių pažeidimu susijusią informaciją ir dokumentus, pavyzdžiui, nuotraukas arba susirašinėjimo su svečiais istorijas.

Jūsų dokumentuose turi būti matomas aiškus taisyklių pažeidimas. Taip pat turi būti akivaizdu, kad kai jūs Airbnb ir (arba) svečiui pranešėte apie taisyklių pažeidimą, tai paskatino svečią palikti kerštingą atsiliepimą.

Geriausia su svečiais bendrauti kortelėje Žinutės, kad Airbnb klientų aptarnavimo centro komanda galėtų lengvai peržiūrėti šiuos dokumentus.

Šeimininkai mums sakė, kad mūsų su kerštingais atsiliepimais susijusios taisyklės padėjo jiems priimti svečius be nerimo. Šeimininkė Leanne teigia, kad kerštingas atsiliepimas apie jos būstą „buvo greitai įvertintas ir pašalintas vos pateikus prašymą. Išties jaučiau, kad Airbnb mane palaikė.“

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2022 m. lapkr. 16 d.
Ar informacija buvo naudinga?